Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Alkmaar City Run by night zelf! Heb je een vraag over de Business Run en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving Business Run

Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Business Run is 22 januari 2024 open gegaan.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit 24 april 2024, of eerder als we uitverkocht zijn.

Wat is het maximum aantal deelnemers per Business team?
Een Business team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om ‘losse’ deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere Business teams?
Bedrijven die meerdere teams afnemen, belonen wij met een korting. Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.

Bij afname van 5 t/m 9 teams = 5% korting
Bij afname van 10 t/m 14 teams = 10% korting
Bij afname van 15 teams of meer = 15% korting

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Je kan de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. 

Kies tijdens de inschrijving bij ‘Voor wie is dit ticket?’ voor ‘Ik weet het nog niet’. Plaats je bestelling en wijs je tickets achteraf toe via je persoonlijke dashboard.

Als je kiest om de startnummers op te laten sturen naar ‘Adres deelnemer’, zorg er dan voor dat de tickets voor 27 maart 2024 zijn toegewezen.

Tickets toewijzen is tijdelijk niet mogelijk tussen 27 maart en 24 april 2024.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar voor een optie: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 27 maart 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers nog naar het juiste adres te verzenden.

Tickets toewijzen is tijdelijk niet mogelijk tussen 27 maart en 24 april 2024.

Vanaf 27 maart 2024 kun je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers. Je ontvangt betreffende startnummers op jullie factuuradres.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende ticket en klik op ‘Gegevens’ en op ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Startnummers
Waar worden de Business startnummers bezorgd?
Tijdens de inschrijving heb je gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.

Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.

Heb je gekozen voor ‘Factuuradres’ dan wordt het businesspakket naar het factuuradres in jullie dashboard gestuurd.

Heb je gekozen voor ‘Adres deelnemer’ dan worden de startnummers naar de adressen van jouw teamleden gestuurd. Wijs je tickets na de uiterste wijzigingsdatum toe, dan ontvang je de losse startnummers op jullie factuuradres.

Het wijzigen van gegevens is mogelijk t/m27 maart 2024.

Wanneer worden de Business startnummers bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startnummers bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Business Run Alkmaar City Run by night 2024

Startvak en starttijd
In welk Businessvak starten wij?
Uiterlijk in de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie, waaronder de startvakken en -tijden.

Óf open jouw dashboard en check in de week van het evenement jouw ‘Toegewezen tickets’.

Wat zijn de starttijden van de Business Run?
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag een teamlid eerder/later starten?
Starten in een ander startvak is absoluut niet toegestaan!

Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te lopen. De deelnemer kan met het toegewezen startnummer de kortere afstand lopen. En start dan vanuit het zelfde startvak bij de kortere afstand starten. (let op: dit geldt niet altijd, check bij inschrijfmedewerker)

Kijk voor de starttijden op de website.
Start en finish
Waar zijn de start en finish?
De start bevindt zich op de Bagijnenstraat nabij het Kerkplein en de finish is op het Kerkplein.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Kijk bij Bereikbaarheid op de website voor meer informatie over parkeren en de bereikbaarheid tijdens het evenement.
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
Je vindt de helpdesk op het Canadaplein, nabij de start en de kledinginname.

Wat zijn de openingstijden van de helpdesk?
De helpdesk is geopend van 18.30 tot 21.30 uur.
Medaille
Ontvang deelnemers een medaille?
Alle deelnemers ontvangen na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?
Je kunt jouw medaille na afloop bij de graveer-stand op het Canadaplein laten graveren. Wanneer je dit vooraf hebt besteld, staat dit aangegeven op je startnummer in de vorm van een kleine medaille. Wanneer je ter plekke beslist om jouw medaille te laten graveren, dan betaal je € 11,-.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er?
Meer informatie over vrijwilligerswerk lees je op de website van Le Champion.

Hoe kan ik mij als vrijwilliger aanmelden?
 Je kan je aanmelden via het aanmeldformulier op de website.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Op de website van Le Champion vind je meer informatie over de voordelen van een lidmaatschap.

 Je kan lid worden via het inschrijfformulier op de website van Le Champion.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke.
 
Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele lopers.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht