Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Alkmaar City Run by night zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!    

Alkmaar City Run by night 2023

Uitslag
Mijn uitslag in de Le Champion app klopt niet/ontbreekt. Wat nu?
Indien jouw uitslag in de app niet klopt, of als jouw uitslag niet in de app staat, check dan de officiële uitslag op de website. De uitslag op de website is leidend.

Waar vind ik mijn officiële uitslag?
Klik hier voor de officiële uitslagen van de Alkmaar City Run by night 2023.

Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Voor vragen en opmerkingen over de uitslag, stuur een email naar Mylaps Event Timing. Vermeld je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Foto's
Ik kan mijn foto's niet vinden, wat nu?
Indien je jouw foto's niet kan vinden met jouw startnummer, zoek dan via de 'Zoek met selfie' button. De software zoekt al jouw foto’s razendsnel op nadat je een selfie of een andere foto van jezelf hebt geüpload. Klik hier om jouw persoonlijke foto's te zoeken.

Als je hebt gezocht met jouw startnummer èn met een upload van een duidelijke foto van jezelf en je vindt nog steeds geen foto's, dan kan het zo zijn dat je op de fotopunten net achter iemand hebt gelopen. Het spijt ons, dan zijn er geen foto's beschikbaar.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?
Als je jouw foto's wilt laten verwijderen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan achteraf bij onze organisatie via het contactformulier.

Alkmaar City Run by night 2023

Start/finish
Waar is de start?
De start is op de Bagijnenstraat, nabij het Canadaplein.

Waar is de finish?
De finish is op het Kerkplein, nabij het Canadaplein.

Wat zijn de starttijden?
Klik hier voor de starttijden.

Mag ik starten in een ander startvak?
Er mag niet later of eerder gestart worden. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je op het Canadaplein, nabij de start en de kledinginname. 
Medaille
Krijg ik een medaille?
Alle deelnemers ontvangen na de finish een unieke herinneringsmedaille.

Wil je deze medaille nog specialer laten maken, dan kun je na afloop bij de graveer-stand op het Canadaplein jouw naam en tijd achterop de medaille laten laten graveren. Als je vooraf medaille graveren bestelt, kost deze optie € 8,-. Wanneer je ter plekke beslist om jouw medaille te laten graveren, dan betaal je € 10,-.
Tijdslimieten
Zijn er tijdslimieten?
De tijdslimiet van de 10 km is 90 minuten. De tijdslimiet van de 5 km km is 45 minuten. De finish sluit om 23.30 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Langs het parcours tref je een aantal verzorgingsposten aan. Bij de 10 km is dat op 3 km (water), 7 km (water) en bij de finish (water en flesje AA Drink). Bij de 5 km is dat op 2,5 km (water) en bij de finish (water en flesje AA Drink)

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Bij de verzorgingsposten is er medische hulpverlening aanwezig.

Zijn er toiletten?
Op de start-/finishlocatie en bij de verzorgingsposten zijn toiletten aanwezig.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren?
Na het omkleden kun je jouw kleding inleveren bij de kledinginname in de Sint Laurenskerk.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Hoe kan ik het beste komen met openbaar vervoer?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.
Kids
Is er een prijsuitreiking bij de Kids Run?
Onder het motto 'Meedoen is belangrijker dan winnen' en 'Iedereen is een winnaar', is er geen prijsuitreiking. Alle kinderen ontvangen een medaille na de finish.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Wil jij ons helpen tijdens een evenement? Lees hier meer over vrijwilligerswerk en meldt je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en wordt lid via het inschrijfformulier.

Business

Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business Run?
Klik hier voor meer informatie over de Business inschrijving.

Hoe kan ik mijn business teams op factuur betalen?
Klik bij het onderdeel ‘Betaling’ het vinkje ‘factuuradres opgeven’ aan. Vul hier alle gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Druk vervolgens op de button ‘Betaal’. Je kunt nu kiezen voor de optie ‘Bank transfer/Overschrijving’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In deze e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies bij inschrijving voor 'Later toewijzen: Wijs dit ticket toe na afronding van de registratie'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Inschrijving beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de niet-toegewezen tickets. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!